här ska det stå någon slags rubrik

jag börjar tvivla på om jag har hamnat i rätt klass..
jag blir mer och mer osäker varje dag, så ska nog besöka syven imorgon kanske.

atm så dricker jag varm choklad, lyssnar på justin och facebook chattar med fina facebook vänner! :)
ska snart gå och laga middag till mig och brodern, köttfärssås och spagetti, mums!

ikväll är det fotboll också på lövsta, men det är ett väldigt stort oklart på om jag ska dit! vi får la se helt enkelt.

imorgon är det skola igen, slutar halv 2, tror jag.
ska dansa vid 18 också, satan vad pepp jag är!
missade måndags och tisdagen dansen pågrund av en dum rygg, men nu är det nästan helt bra!

sen på fredag ska jag på stan med min mormor, jag har nog aldrig varit på stan själv med min mormor tror jag. och jag är snart 17 år, bra frida!
sen på lördag fyller min morbror år, världens bästa människa!
så då blir det kalas för fulla muggar :D

det är allt jag vet om den här veckan iaf.
på måndag händer det även en speciell grej, men det får ni se då ;)

nu ska jag fortsätta facebook chatta, ha det gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0