me, myself and i.

atm så sitter jag och väntar på mat, fisk blir det och jag är inte glad över det matvalet..
var hos mormor idag och fikade, sen efter ett tag åkte jag hem.
for även in till stan med mamsen och hyrde film, så ikväll blir det filmkväll med massa chips och godis från igår!
börjar ju inte förrän 11.35 imorgon så det blir gött :)

har även dans imorgon från 17-19, men jag är förkyld så åker nog bara dit och tittar. vi får se!
ska även få min mamma att boka tatueringstid också, har ju 4 stycken jag vill göra på 4 olika ställen så vi får se vilken jag gör först!

nej vi hörs lite senare, eller imorgon, eller inte alls!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0