moroccanoil

jag suger på att blogga, jag vet det.
men jag har ju ingen som helst aning om vad jag ska skriva om, det jag gör om dagarna är att gå i skola, dansa, be with friends och se på one tree hill. frida vågberg, snart 17 år och utan liv!
 
jag vet ju inte vad ni vill läsa om, berätta vad ni vill se mer av! så blir jag glad :')

imorgon ska jag ta första sprutan mot livmoderhalscancer och jag är så nervös att till och med mamma ska följa med, stort HAHA på det.
ska även dansa imorgon, disco! som jag har längtat <3
har ju missat 2 lektioner dock pågrund av att jag var sjuk förra veckan så imorgon ska jag dansa järnet även fast armen troligtvis kommer dunka av smärta, men vafan, you only live once you know!

innan dansen ska jag kolla på basket i sporthallen, antons tränare möter jämtland, åh så skoj!
på fredag är det föreningsfotboll och självklart ska jag stå där och kika!
kanske blir en utgång sen på kvällen, har inte varit ut på länge så jag hoppas på partaj!
 
ja juste!
i många år har jag haft mycket problem med mitt hår, det har varit slitet, elektriskt & fullt med tovor i det.
jag prövade hur mycket som helst för att det skulle försvinna men det gjorde det inte, då tipsade min frisör mig om en hårolja som heter moroccanoil, och den funkar verkligen hur bra som helst för mig!
och att den luktar gudomligt är ju bara ett stort plus.
jag brukar smörja in den i håret när jag har duschat och har handdukstorrt hår och då känns det som nykammat och även en gång varje morgon, så den kan jag verkligen rekommendera för er där ute med hårproblem!

nej nu börjar inlägget bli långt, jag börjar få slut på skriv ideer, och mina fingrar gör ont.
så nu ska jag göra i ordning en kopp te och kika på några avsnitt av mitt älskade one tree hill!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0