visste ni att?

...jag hatar fisk
...jag vet inte vad jag skulle göra utan dansen
...jag har spelat basket i mitt tidigare liv, dock i typ några månader
...jag är världens badkruka
...när jag har tråkigt hemma så stretchar jag
...jag tycker det var drygt att skriva det här nu, men jag gör det i brist på annat
...det här är kanske en olämplig sak att skriva, men ibland har jag självmordstankar.
...jag är besatt av justin bieber och killar som gillar honom är verkligen ett stort plus!
...så fort jag lämnar mitt hem så har jag alltid med mig en vattenflaska
...när jag ser på filmer med hajar så skriker jag oftast av rädsla men fy så coolt det skulle va att faktiskt simma med dom
...katter är det värsta jag vet, det är nästan snäppet värre än spindlar...
...i vissa stunder kan jag vara fruktansvärt blyg
...jag får ofta komplimanger för mitt hår och min rumpa
...jag är nog världens största mobilnörd
...den här listan skulle kunna fortsätta ett bra tag till, men nu får det vara bra!



såhär sitter jag typ hela tiden :$


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0