fredag i all ära!

i tisdags var jag på stan med en saknad jennie, vi tog en fika och pratade om allt vi har missat, mycket mysigt!

i onsdags var jag först till tandläkarn, sen gick jag runt på stan och inväntade pappa och anton för att luncha på subway, satt mycket fint i magen det!
sen åkte jag med john hem till mormor och fikade, tog sedan med mig mormor till stan och gick runt och kollade lite.

igår var min moster här, det var trevligt!
på kvällen var jag och amelia till jennie och såg på film & åt chirre, mycket mysigt!

idag då, har precis duschat och sitter nu och kollar på johan falk. ska snart gå och sminka mig och platta mitt evighets hår haha.. ikväll är det partaj så ska till johanna efter middagen, så vi hörs mer imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0