9 augusti

jobbar som vanligt varje dag, och idag började jag inte förrän 12 och det var så otroligt skönt!
igår var jag och mamma & min gudmor till deras gemensamma kompis som fyllt 50, det bjöds på plockmat för säkert 10 personer, och dum som jag var åt jag middag precis innan, menmen..
efter det så åkte jag till jennie och där var även adele och felicia, så det var trevligt!
imorgon jobbar jag 9-14, sen på kvällen ska jag ut, det blir nog jättekul! men innan det är det middag hos farmor, perfekt!
nu har jag precis kvällsfikat och ska nu kolla på nått avsnitt av greys anatomy innan jag ska sova, så vi hörs mer när vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0