ingen inspo

nu var det ett tag sen jag skrev känner jag!
sen vi hördes sist har jag jobbat, hängt med ma amigos och sovit mycket i soffan.
igår började jag min andra jobbvecka och jag trivs så himla bra med det, ska skriva upp mig på och jobba extra på helgerna faktiskt!
ifredags träffade jag min moster, vi gick en sväng på stan och sen åt vi på eastern, mums!!
sen åkte jag och träffade en vän på kvällen, var ute och pratade bara, jättetrevligt!
sen i lördags åt vi middag hos mormor och sen var jag med johanna och åt chips, standard!
igår var jag och fikade på tages med jennie, sen gick vi hem till henne och fikade lite mer!
nu är jag på lövsta och kollar på min brors träning, det också en standard!
imorgon ska jag och johanna handla kräftor och kräfthattar, på lördag är det kräftfiesta!
men nu ska jag kolla på träningen, vi hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0