tack hej fuck dig, jag har fått nog

i torsdags jobbade jag min sista dag och det var riktigt tråkigt eftersom jag verkligen trivs där.. 
men när jag har fyllt 18 så ska jag börja jobba extra där så det blir bra!
i fredags var jag med johanna och hade filmkväll, åt först pizza där hos henne och sen gick vi och köpte chirre & dirre, standard!
i lördags var jag först i lit med mamma för min bror hade fotbollsmatcher & han var så dutti så!
hade även sovbesök av mammas bestfriend.
sen i lördags har jag även blivit med både feber och förkölning, fina grejer det!
 
på måndag börjar skolan också..
..vänta lite, va? har sommarlovet redan gått? ja tydligen..

nu ska jag kolla på lite avsnitt på greys anatomy, har bara några avsnitt kvar tills jag sett alltihop..
ska göra en kopp te också tror jag, ja det ska jag göra.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0