2013

på tisdag är det sista dagen på 2013.
vänta va? var det inte nyss sista dagen på 2012?
det här året har gått så jäkla snabbt, det har bara rusat iväg!
så en lista på 2013 passade ju bra.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

fjällvandrade.. tog bort tandställningen!

Hur har ditt 2013 varit?

det har varit både bra och dåligt, men mestadels bra

Blev du kär i år?

ja..

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

har tyvärr inga datum, men det finns så många oförglömliga saker!

Vad är din största framgång 2013?

jag vet inte haha..

Bästa köpet?

oj det är mycket det, ungefär det mesta jag har varit bra!

Vad spenderade du mest pengar på?

kläder, godis & plocksallad hahaha..

Gjorde någonting dig riktigt glad?

absolut, fick bättre kontakt med mina pärlor malin angelicca och ida

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

build a girl, roller coaster, bad boys, timber, story of my life, counting stars, animals, a little party never killed nobody.

Vem har du umgåtts med mest?

johanna, hanna, elin & malin angelicca och ida

Har du haft ett förhållande under 2013?

njae inte ett förhållande kanske..

Vart reste du under 2013?

gotland, luleå & stockholm 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

honom..

Vad gjorde du på din födelsedag?

åt på eastern med mi familia

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

ja att jag inte hade behövt vara sjuk ungefär hela tiden, och att inte tänkt så mycket på dåliga saker

Vem saknade du?

K, L, O

De bästa nya människorna du träffade?

ma girls malin angelicca och ida

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

va med dom jag tycker om och dom som gör mig glad, va inte sjuk hela jävla tiden, skaffa en fin och bra pojkvän!


2013 genom iphonelinsen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0