26 december

idag tog jag och min bästa morbror en liten roadtrip till bräcke, kändes som en evighet att åka dit men vi kom fram trots blixthalkan!
sen hade jag ju tatueringstid, var ju som därför vi åkte till bräcke.
det gick bra och gjorde inte alls ont faktiskt!
fyllde även i den jag har på skulderbladet, men dra åt hela helvetet vad ont det gjorde...

nu sitter jag och dricker te och kollar på sällskapsresan - snowroller, den är himla rolig den!

imorgon är det veckans bästa dag fredag, och jag kanske ska en sväng på mellandagsrean. annars får vi ta det på lördag eller måndag om inte allt är utplockat.
sen på kvällen ska jag ut med jennie, det kommer bli toppen roligt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0