a little party never killed nobody

igår så frös jag och hade ont i huvudet exakt hela dagen och idag fryser jag fortfarande och är även snorig, blir alltid sjuk när det ska bli till att bli jullov..

nu sitter jag och har graf, vi håller på med arbeten om olika ämnen kring media och jag har sms/mms så vi ska göra ett bildspel och prata om det i 5 minuter nångång efter jul och jag hatar ju att prata inför grupp!
snart slutar grafen och då ska jag gå och köpa te innan historian.
slutar runt 15 idag så det är inte så länge tur nog.
imorrn börjar jag 11.25 och slutar 14.30, det är också riktigt gött!
imorrn är det även en vecka tills jag fyller år, det är inte länge det alltså!!!

men nu ska jag börja avsluta, så vi hörs sen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0