andra advent

idag har jag först övningskört med john och det gick så jävla bra, på riktigt så gjorde det det!
sen var jag och träffade min faster en snabbis och lämna en salami samt prata julklappar.
när jag kom hem storstädade jag mitt lilla badrum, kommer väl ungefär ta 2 dagar och sen är det smutsigt igen menmen..
nu ska jag ta en snabb dusch och sen äta middag, hungrig ju!
får se om jag hinner träffa en vän sen, annars får vi ta det till veckan bara :)

imorrn börjar jag 11.45, men ska till ungdomsmottagningen klockan 9 och prata om min p-stav, sen klockan 10 ska jag ha idrott som jag missade i onsdags, beeptest, hur fan ska det här gå egentligen?

men nu vill jag tvätta håret, så vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0