första måndagen i december

andra dagen i december och skoldagen gick faktiskt fort, fick slutade tidigare från grafen så då gick jag och fyllde på mitt busskort och letade efter en jul/nyårs klänning, känns som helt okej att ha samma klänning båda dagarna!
men jag hittade ingen, eller ja dom jag prövade ser cp ut på min lilla smala kropp..
nu sitter jag och kollar på one tree hill som precis tog slut samt fikade, har även duschat när jag kom hem vilket var väldigt skönt!

den här veckan kommer gå fort tror jag, har nästan vanlig dag imorrn, har några inställda lektioner på onsdag och kommer även sluta tidigare, på torsdag är jag ledig!!! det suger lite egentligen, men det kan vi ta då, och på fredag tror jag det är vanlig dag.

imorrn ska jag även va i skolans fotostudio med malin och angelicca, det ska bli roligt så förhoppningsvis kan jag visa några bilder imorgon!

nu ska jag titta på gossip girl innan greys anatomy börjar, har sett hela greys serien typ 3 gånger men det är så himla bra!! det borde ni verkligen titta på det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0