jullov

igår var det ju min födelsedag, det kändes dock inte så men det är ju kul när folk skriver grattis!
var på eastern och tryckte lite kinamat och dömätt vart jag!
sen åkte jag mamma och anton till antons innebandyavslutning, dom fikade och jag fick en present av antons tränare, så himla gullig!!

nu ska jag snart ha ival och vi har inte mycket kvar på vår film så förhoppningsvis får jag sluta tidigare.
och då har jag jullov, otroligt skönt ska det bli!!!

då ska jag snabbt hem och duscha samt fixade mig, för jag får middagsgäster ikväll bestående av johanna elin hanna kajsa och ebba.
och sen ska jag inviga krogen, det ska bli spännande hahah..

sen på söndag kommer släkten och firar mig och anton så efter det kan jag visa vad jag har fått.


chokladbollar fick jag av antons tränare :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0