femtio sanningar om mig - frida vågberg

1. jag är extremt blyg

2. jag är livrädd för djur, speciellt katter!

3. jag har ingen farfar

4. jag åker nästan aldrig karusell, kan räkna antal gånger jag har åkt med ena min hand.

5. jag älskar killar som har lockligt hår. 

6. jag älskar att skratta, men tyvärr händer det inte så ofta

7. jag är extremt rädd för hajar på filmer, skriker när dom attackerar folk.

8. jag älskar musik, utan musik skulle jag aldrig klara av en dag

9. jag får alltid mardrömmar om jag är sjuk

10. jag älskar att skeda med killar, ja alltså sova sked, inte sexställningen hahah!

11. för några år sen hade jag en period då jag snusade, det var ett jävla rus på fyllan heh..

12. jag brukar gå till en kurator ibland och prata ut om allt i ungefär 2 timmar, det är otroligt skönt!

13. jag vill ha sex med niall horan i one direction (han den blonda)

14. jag har alltid ont i magen.

15. jag vill att mitt hår ska vara platt istället för lockigt, tar en oändlig evighet att platta det!

16. jag står alltid på tå när jag tar ego bilder
 
17. jag är kittlig överallt. 
 
18. jag hatar fötter, tycker dom är så otroligt äckliga & fula!
 
19. de personerna som vet mest om mig är min mamma. sedan kommer min finaste vän jennie!
 
20. jag gillar att vara sjuk. jag älskar uppmärksamheten och att få vara med sin kille som pysslar om en, hihi. (om man nu har en, som inte jag ens har) 
 
21. jag kan inte spara pengar..
 
22. jag hatar kaffe
 
23. jag skulle vilja ha joel kinnaman som pappa, fatta snygg jag skulle va då!
 
24. jag gråter väldigt ofta
 
25. min absolut högsta, största dröm är att bli modell.
 
26. jag hatar att vänta, vad det än handlar om. 
 
27. jag tycker att det är grymt tråkigt att smsa eller "chatta" när det inte är någon jag verkligen vill snacka med.
 
28. jag kan alla repliker i johan falk 2
 
29. jag känner mig extremt jobbig när jag ska skriva till den jag vill skriva till. 
 
30. jag har aldrig ätit en hel pizza själv, då skulle jag spy som en gris..
 
31. jag är en nattuggla och går inte och lägger mig tidigare än 2 när det är helg. (om jag inte ska göra någonting speciellt)
 
32. min värsta mardröm är att något ska hända min mamma, för då skulle inte jag kunna leva!
 
33. jag får klaustrofobi av att vara på bio eller kolla på nån uppvisning av nått slag, måste sitta längst ut, annars börjar jag må illa..
 
34. ibland skulle jag vilja vara en kille, fatta kul!
 
35. jag är extremt svartsjuk 
 
36. jag är extremt efterbliven när det gäller matte.
 
37. jag tycker inte om vatten så mycket, bara om man är bakis eller har tränat, då är det sjukt gott!
 
38. när det är helg kan jag inte gå och lägga mig tidigare än klockan 2 på natten, annars känns det som att jag slösar bort tid när jag är ledig.
 
39. jag älskar eastern palace buffé, då snackar vi matorgasm på högnivå!
 
40. family guy, the simpson och southpark är det tråkigaste och mest värdelösa jag vet.
 
41. tecknade filmer är det bästa som finns
 
42. jag har haft 5 hål i öronen, men alla har växt igen..
 
43. överflöd av tatueringar är sådär ganska snyggt tycker jag, men bara på killar!
 
44. jag lovar alltid mig själv att spara barnbidraget men det fungerar bara inte
 
45. jag har aldrig haft ett seriöst förhållande. 
 
46. jag vill åka till miami eller los angeles 
 
47. jag har gråtit mig igenom one tree hill, världens finaste serie, den måste ni se!
 
48. jag hatar när folk ändrar sig beroende på vem dom är med, usch!
 
49. när jag träffar någon jag tycker om blir jag rädd och 1000 tankar rinner genom huvudet. rädd för att bli lämnad och sårad att jag har lust att strunta i allting.
 
50. det här var ganska drygt.. 

nu ni, nu har ni och göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0