blogglista

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: haha nej

Varit kär: ohja..

Förlorat någon speciell person: ja!

Varit deprimerad: har mina perioder

Varit så trött att du somnat sittandes: haha jaa, på skolan

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej

Brutit ett ben? nja, fått en spricka bara

Gjort nåt du ångrar? det har jag

Hoppat Bungee Jump? nej fyfan!

Ljugit för någon du tycker om? ja..

Ätit en hel tårta? haha nej huvva!

Gjort bort dig offentligt? det har nog många gjort, och även jag!

 

 

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: det här året har bara varit i 22 dagar så tar från 2012 istället, japp det har jag!

Fått ditt hjärta krossat: ja..

Hur många barn vill du ha i framtiden: två!

Har du några husdjur?: nejnej

Vill du ändra ditt namn: nej jag tror inte det

Vad gjorde du under din förra födelsedag: klädde julgranen haha

Vilken tid vaknade du idag: vid 8 tiden

Vad gjorde du igår runt midnatt: sov!

Någonting som du längtar till: studenten, haha år och dar kvar..

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jag vet inte riktigt

Vad lyssnar du på just nu: allt möjligt! 

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: japp det har jag!

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: frida christina vågberg

Stjärntecken: skytt

Kille eller tjej: tjej!

Grundskola: östbergsskolan

Gymnasie: estet media - wargentinskolan

Högskola: inte börjat än

Hårfärg: brownie

Långt eller kort hår: kort 

Längd: 159, kanske haha..

Piercings: naveln

Tattoos: just nu en på skulderbladet, kanske blir en till inom en snar framtid!

Höger eller vänster: vänster!

Operation: ingen

Bästa vän: jennie & kajsa

Sporten du spelar: dans om det är en sport?

 

JUST NU:

Äter du: inget!

Dricker du: juice <3

Är du på väg att: plugga...

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: ja det tror jag!

Vill du gifta dig: kanske

Karriär i åtanke: haha ingen aning

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: ibland så!

Mirakel: naa..

Kärlek vid första ögonkastet: njae..

Himlen: nej

Änglar: ja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0