jan. 23. 2013

haha sämre rubrik..

ligger i sängen och kikar på solsidan, fick nå ryck att se på det nu jag har sett mia på grötö!

idag på skolan har jag avverkat ett engelskaprov som gick sådär och sen hade jag media i vad som kändes som flera timmar.. vi håller på och ska göra ett tv program, jag tror det kommer bli bra när vi väl kommer på allt som vi ska ha med.

imorgon börjar jag 8.15, döden.. men slutar 13.30 så det är lugnt! 11.30 ska jag till hälsocentralen och kolla mina öron, varför jag fortfarande har ont och så.
sen klockan 16-18 är det dans!

sen på fredag vet jag inte vad jag ska göra, kanske drar ut, eller så stannar jag hemma. vi får se!

nu ska jag fortsätta se solsidan, vi hörs imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0