lista på 30 dagar

eftersom jag suger på att komma på vad jag ska skriva om så tänkte jag att jag ska göra en sån där 30 dagars lista som jag hittade på hannas blogg! 

Dag 1 - Bild när jag va liten & nu & lite om mig.
Dag 2 - Det här gör mig glad.
Dag 3 - Mina favorit dagar på året.
Dag 4 - Mina kompisar.
Dag 5 - En tv-serie jag älskar.
Dag 6 - Min familj.
Dag 7 - Mitt bästa förhållande.
Dag 8 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen.
Dag 9 - 5 Snygga killar.
Dag 10 - 10 saker du inte visste om mig.
Dag 11 - Om jag vann 1 miljon skulle jag..
Dag 12 - Min favorit födelsedag.
Dag 13 - Saker jag längtar efter.
Dag 14 - Bloggar jag läser.
Dag 15 - Det här åt jag idag.
Dag 16 - Bild på dagens outfit.
Dag 17 - Mitt favorit plagg.
Dag 18 - En sak jag gör varje dag.
Dag 19 - Nått bra som hänt mig idag.
Dag 20 - Detta gör jag på helgerna.
Dag 21 - Detta vill jag ha just nu.
Dag 22 - Saker jag gillar att göra.
Dag 23 - 2 Bilder som gör mig glad.
Dag 24 - Min bästa bardomskompis.
Dag 25 - En låt du lyssnar mycket på.
Dag 26 - Sminket jag brukar använda.
Dag 27 - Detta är jag beroende av.
Dag 28 - Ett kort någon annan tagit på dig.
Dag 29 - Sporter jag gått i.
Dag 30 - Sätt att säga hejdå på.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0