santa claus is coming to town - justin bieber

rubriken visar min favorit jullåt & klart den är med justin!
idag har jag haft matteprov som gick sådär.
slutade 13.30, då gick jag en runda i stan och fick med mig 2 tröjor, ett par trosor & massa ringar hem. älskar att köpa nya saker! men nu ska jag spara tills jag ska till estocolmo!
sen vid 16 tiden gick jag till wendlas och dansade lite, skojsigt!

nu hade jag tänkt att gå och platta håret för att sedan kolla på one tree hill.
imorgon är det fredag och det är även 1 februari!
klockan 13 ska jag befinna mig i tatueringsstolen, längtar!
sen på kvällen ska jag ut med mitt lilla gäng, elin hanna & johanna. 
 
nu ska jag starta plattången, vi hörs mer imorgon!
ni får ingen bild av mig idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0