borta bra men hemma bäst!

äntligen är jag hemma!
jag har haft en hyfsat bra vecka, det har varit bra väder men absolut inte lika bra som förra året tråkigt nog..
men det var ju politiker veckan så har sett massa kändisar haha!
har sovit hos mammas kompis inatt men sov jättedåligt för det blåste verkligen hela natten och det var kallt.. 
ska ladda över bilder till datorn så ska jag lägga upp och visa från veckan som varit.
nu ska jag platta håret och sen titta på nått avsnitt av greys, imorgon ska jag till sundsvall med mormor och morbror, standard på sommaren, så ska verkligen försöka somna tidigt ikväll!
menmen, nu hade jag inte så mycket mer på hjärtat. vi hörs mer senare!


märks att jag har brist på bilder..
men cola är ju gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0