hatar rubriker

idag har jag gått en sväng på stan med jennie, vi åt glass på torget och bara hade det trevligt.
sen åkte jag hem och åt middag och efter middagen gick jag anton & farmor ner till tages och åt mjukglass, mums!
nu sitter jag och anton och kollar på film, bombay dreams. mamma är på stråket och har det skoj, men hon kommer nog hem snart tror jag haha.
hade även ett snabbt besök av 2 fulla vänner vid namn hanna och johanna, haha mina fyllpäror!
imorgon ska jag till stan med mamma och anton för att fixa yranband och fixa en klocka. 
ska även äta middag på stråket med dom och farmor, sen på kvällen ska jag va med hanna och johanna.
och på drar yran igång och jag är så pepp!!
men nu ska jag fortsätta se på filmen, vi hörs mer nån annan dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0