----

idag har jag haft engelska och media, har fått veta resten av resultaten på engelska nationella och dom var bra!
sen på median redovisade vi våran tidning och ja jag är relativt nöjd med mina sidor. sen fick vi reda på resultaten av 2 media prov vi haft och det behöver vi inte prata om..

har sovit nu i 2 timmar i soffan vilket var så himla skönt!

imorgon börjar jag 8.15 och då ska jag äta frukost med klassen och sen har jag kanske engelska och då ska vi fika, finliv!

sen efter det ska jag träffa jennie, ska köpa en bikini jag lagt undan och kanske fika/äta lunch nånstans?
sen får jag lov imorrn också, åhh vad skönt det ska bli!!

menmen, nu ska jag fortsätta sova!
det går inte att lägga ut nån bild så det blir ett tråkigt inlägg..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0