inte länge kvar!

i tisdags var jag hos mormor och hjälpte min morbror med att fixa brädor på en balkong, var höjdrädd och det var trångt, men annars gick det bra..
sen gick jag och lekte med mina små sötnosar och dom växer så himla mycket ska ni veta!
i onsdags följde jag med mormor upp till lillänge en sväng, sen på kvällen var jag hos henne.
igår var jag och hälsade på morfar på sitt boende som är superfint!
på kvällen var jag hos min kusin & hans tjej och fixade en skiva tills imorgon och såg även på lejonkungen 2, åh disney <3
nu har jag precis vaknat och ska upp och äta frukost, sen ska jag till stan med mamma och anton och kolla lite.
sen hem och packa det sista och somna tidigt så jag orkar upp imorgon!
menmen, nu är jag hungrig, vi hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0