inte på topp

efter middagen åkte jag till min mormor för att hälsa på henne, vi kollade på tv och fikade, min lilla mysmormor!
fick sedan skjuts hem av världens snällaste morbror för ungefär en halvtimme sedan.
jag ligger nu i sängen och tänkte kolla på nått avsnitt av någon serie och sedan sova faktiskt, är riktigt trött känner mig hängig, fryser, hostar och nyser, så kanske en j*vla förkylning pågång igen..

förövrigt så kommer uppdateringen inte bli så bra pågrund av vissa anledningar, det har hänt massa saker och jag orkar inte skriva deppinlägg..
men jag kanske får tillbaka motivationen imorgon igen?
det brukar ju bli så haha..

menmen, nu ska jag kolla på serier, vi hörs när vi hörs helt enkelt!
ha det så bra tills dess!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0