sommarlov

igår började jag 8.15 med en frukost med klassen, det vad gott och mysigt. slutade efter det, då åkte jag till mormor och sen åkte vi till sjukhuset och hälsade på morfar, sen gick vi och handlade och åkte sen hem till mormor igen. vid 13 mötte jag upp jennie på bussen mot stan, jag fick med mig en bikini och vi åt även langos, första gången jag åt det och det var helt okej!

idag har jag varit på östbergsskolans avslutning med jennie, saknar östberg som tusan!
nu har jag nästan precis duschat och ätit frukost och ska nu sätta igång en film.
sen ikväll får jag se vad jag ska göra, om jag drar ut med hanna eller om jag ska träffa jennie.

menmen, vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0