Dag 8 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen.

det var längesen jag gjorde listan!
men en sak jag vill uppleva, det är ju så himla mycket..
men kanske att åka till gotland igen, och det ska jag ju göra om 41 dagar!
förutom stockholm så är gotland världens finaste stad/ö!
vi bodde på ett hotell som hette snäck, och det var superfin utsikt och så hade vi pool på taket, så vi låg där hela dagen förutom stopp för lunch & middag.
sen var det 45 minuters promenad från stan till hotellet, perfekt efter en middag.
sen att vi hade över 35 grader varmt hela dagen fram till 21-22 tiden på kvällen var ju ganska okej det också.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0