himlen gråter

snart ska jag ha media i 3 dryga timmar, vi ska göra en tidning och jag hoppas det blir roligt!
sen ska vi ha idrott och då ska vi springa till storsjöbadet och simma, men jag är fortfarande sjuk så jag ska bara springa, om det ens blir nånting, det har regnat hela dagen och ska fortsätta i flera timmar..

imorgon fyller världens bästa år, min farmor, så ska dit efter skolan och äta tårta och sen klockan 17 ska jag befinna mig vid gamla teatern med johanna och kolla på bal, min fina kajsa ska vara där och jag kommer börja lipa haha..

men nu var det media ja, vi hörs!

jag vill va i min älskade underbara säng och sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0