inte länge kvar nu!

nu är det jäkligt nära sommlov, det är bara 8 skoldagar kvar, 8 jävla dagar!!!!

idag började jag klockan 8.15 med 3 timmars media, var riktigt trött och jag mår dåligt av mitt penicillin..
klockan 11.30 befann sig min klass och estet tvåorna uppe i björkbackaparken för att ha mentorsdag, vi spelade först boule med tvåorna och jag var grym! sen körde vi brännboll mot tvåorna och vi vann, yeeey!

slutade vid 14 och då gick jag ner till torget och åt glass med malin & ida, perfekt när det har varit så varmt idag.

imorgon ska det också vara varmt och jag tänkte trotsa mina bleka ben och ha shorts på mig, sen ska jag anton och mamma äta middag hos mormor.

sen på torsdag ska jag göra hörselkoll och packa det sista inför luleå resan, längtar till och få träffa jennie!

nu ska jag dricka te och se på film, vi hörs mer imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0