klappat och klart!

nästa torsdag, alltså den 30 maj så ska jag åka upp till jennie och va där en helg och mysa och ha det trevligt. har pratat om att åka och hälsa på henne enda sen i somras och nu har pappa bokat biljetter!
pappas företag betalar hans resor så han fixade mina gratis och så har jag egen kupé både dit och hem, det ska bli riktigt skönt! 

sen till nått helt annat, i några veckor har jag haft konstant ont i magen och mått illa och trott att jag varit allergisk mot nånting så på fredag ska jag kolla upp det. ska även göra en hörselkoll efter min öroninflamation, man gör det efter 3 månader så nu är det dags!
sen har jag även fått en halsböld som gör sinnessjukt ont..
så kanske ska dit och titta på den imorrn om jag får en tid, annars måste jag vänta till fredag och då är risken rätt stor att det blir värre..

men nu ska jag dricka te och kolla på lite one tree hill innan jag somnar, godnatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0