May. 10, 2013

hej på er! har nästan precis kommit hem och ska nu kolla på sofias änglar.

åkte till mormor idag eller igår kanske man ska säga och fikade som vanligt.
sen åkte jag ner till jennie med hennes present och hon blev så glad, det kom glädjetårar så jag lyckades!
sen åkte vi till eastern palace och mötte upp amelia, som vanligt åt man hur mycket som helst och det är ju så gott!
vi satt där ett bra tag för att smälta ner maten ordentligt haha..

sen gick jag och jennie hem till henne vid 9 tiden kanske och bara chillade på, pratade om allt och ingenting tills för ungefär en halvtimme sen då jennie följde mig en bit hem.

imorgon ska jag också hänga med jennie så det blir ju perfekt!

men nu: sofias änglar, natti!

min present, ett collage med massa olika bilder från olika åldrar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0