oth

ligger i sängen och kollar på one tree hill, kommer somna när som helst..
idag hade jag skola i en kvart, onödigt som fan.. åkte till johanna när jag slutade och åt lunch & sola lite.
sen gick vi till mig för jag skulle duscha och fixade mig och solade även lite mer då.
åkte sen mot stan och mötte upp elin och for sen till hanna,
åt gomiddag, drack lite och spelade kubb i det otroligt fina vädret, första riktigt varma dagen!
sen kom det lite folk dit och så, men jag fick nog vid 12 och tog en taxi hem..

imorgon ska det bli runt 25 grader!!! jag och anton ska äta middag hos mormor och vi ska dit tidigt så jag kan sola hela dagen och förhoppningsvis leka med mina skruttisar.

sen ska jag kanske kolla på eurovision med flickorna, hoppas det!

https://cdn1.cdnme.se/3423704/6-3/pic_5196bfbbddf2b3358f8aa3bf.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0