rubriks fan!

ifredags vart jag hemma med anton och morbror eftersom mamma var ute på partaj, vi såg på film och åt massa gott och hade det trevligt.
sen igår hade vi mormor, morfar & morbror här på middag, myspys.

idag har jag legat i soffan och mått illa och tyckt synd om mig själv.. mår alltid illa och har ingen matlust när jag är sjuk, men jag har ätit litegrann iallafall.
ska fortsätta ligga här ikväll och kolla på film och hoppas på att illamåendet går över!

imorgon är det en ny skolvecka och den börjar med ett matteprov, skjut mig långsamt..
får se om jag stannar kvar på skolan eller om jag åker hem efter provet.

sen har jag massa saker uppbokade i veckan som jag hoppas kan vara med på, men det tar vi nån annan dag!

ska sätta igång nån film nu så vi hörs sen.

ni kan ju va sociala på snapchat: fridavagberg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0