snart så!

idag har det varit sjukt varmt, så himla härligt! invigde både skinnjackan och ballerinaskorna, förhoppningsvis så blir det lika bra väder imorrn och då slutar jag sent, döden..
men jag ska inte klaga, det hade kunnat vara 15 minus grader och snöstorm!

min förkylning är ännu värre nu, har så ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen och hostar som en tok..
tur vi bara går tills på onsdag!

på torsdag ska jag äta traditionell eastern middag med jennie och så ska hon få sin present, jag längtar verkligen till och få se hennes ansiktsuttryck haha.
kan fortfarande inte skriva vad det är, men jag har tagit kort som ni ska få se sen hihi!

nu ska jag dricka te för min onda hals och kolla på film. hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0