ständig smärta

ifredags var jag på skolan en timme på mattestöd, gick faktiskt bra!
åkte sedan hem och duschade & åt frukost innan jag gick till hälsocentralen för att kolla upp både det ena och det andra.
fick penicillin för mig knöl vid halsmandeln, så det ska jag äta i 9 dagar till, sen kollade jag magen för 5895 gången och även den här gången utan ett konkret svar.. kan bero på stress, allergi eller någonting med tarmarna, hatar att aldrig få reda på vad som är fel!!
sen bokade jag tid för hörselkoll som ska göras på torsdag.

sen åkte jag till stan med pappa och fick en ny plattång!

sen på kvällen var jag med johanna, elin och emma ett tag innan jag och johanna åkte till frösö sportstuga på rockfest och för att fira ebba som nybliven 18-åring!

sen idag har jag sovit hur mycket som helst och även ätit middag med pappa anton och farmor på athena, riktigt god mat!

nu ligger jag och kollar på oth såklart och läser bloggar, ska sova snart så vi hörs mer imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0