4 november

idag är det första skoldagen tillbaka från lovet och jag är redan less..
men det är bara 46 dagar till jullov hahah!

iallafall så sitter jag och har graf och vi håller med loggor, jag har inte så mycket kvar men läraren är inte här så jag får inte så jättemycket gjort tyvärr..
klockan 14 ska vi på nån konsert och vi slutar nog efter den tror jag.

sen ikväll ska jag dansa också, är inte så jättepepp för jag har ont i magen just nu, men förhoppningsvis går det över!

håller även på att kolla in nellys kläder så kanske beställer nånting därifrån eller ifrån modekungen.
men nu ska jag försöka med loggan så gott det går!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0