äntligen helg!

nu är fredagen äntligen kommen och som jag har längtat!
hade skola idag och dagen gick hyffsat snabbt.
ikväll ska jag kolla på gossip girl och trycka chirreochdirre, men som vanligt när jag äter chips så blir jag sugen på godis och jag har inge godis hemma och har varken råd eller ork att köpa det men chips är ju dögott!
kanske ska träffa en vän också, men vi får se!
i tisdags var jag hos frisören, klippte lite och färgade håret rött! hade rött hår när jag gick i typ 6-7an och jag trivs jättebra i det så jag vart nöjd!

men nu är jag sugen på gossip girl och chuck bass, så vi hörs säkert nånting mer senare under kvällen.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0