bara för att..

100 bloggfrågor

1. Hur gammal är du om fem år? 22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Malin, ida och angelicca

3. Hur lång är du? 160 . . . . .

4. Vilken är den senaste filmen du sett? frankenstien eller hur tusan det nu stavas

5. Vem ringde du senast? angelicca

6. Vem ringde dig senast? mamii

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "vad vill du göra? ;)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? typ både och om man kan svara så?

10. När såg du senast din mamma? för bara en kvart sen typ

11. Vilken ögonfärg har du? blå, grå, gröna typ

12. När vaknade du i dag? 08.00

13. Vilken är din favoritjulsång? justin biebers julalbum är bra!

14. Vilken är din favoritplats? min säng gillar jag starkt

15. Vilken plats föredrar du minst? skolan 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? oj det var en riktigt bra fråga, stockholm kanske?!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? mörker, och det sitter fortfarande i 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? angelicca får mig alltid att skratta, min lilla mys!

19. Hur stor är din säng? 105 bred, lång vet jag inte

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan då helst, men måste ha strumpor på mig!!

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? östersund

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

26. Är du social? tja, det är jag väl

27. Vilken är din favoritglass? ben & jerry´s alla gånger!

28. Vilken är din favoritefterrätt? kladdkaka går alltid ner i min mage!

29. Tycker du om kinamat? det gör jag!

30. Tycker du om kaffe? när jag var liten gjorde jag det, men inte längre

31. Vad dricker du till frukost? te eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? ja på vänster

33. Kan du spela poker? nee

34. Tycker du om att mysa/kela? verkligen

35. Är du en beroendemänniska? av mobilen är jag beroende

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej inte känner, men vet vilka det är

37. Vill du ha barn? det vill jag!

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska 

39. Har du någonsin åkt ambulans? si

40. Föredrar du havet eller en bassäng? både och 

41. Vad spenderar du helst pengar på? mat eller kläder

42. Äger du dyrbara smycken? nej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? paradise hotel, haha nej! familjen kardashian, one tree hill, halv åtta hos mig & csi

44. Kan du rulla med tungan? njae, eller jag vet inte

45. Vem är den roligaste människan du känner? måste nog svara johanna!

46. Sover du med gosedjur? ibland, om jag är sjuk

47. Vad har du för ringsignal? den vanliga på iphonen

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? det har jag :)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en tröja

50. Flirtar du mycket? haha nej 

51. Kan du byta olja på bilen? det tror jag inte

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nejj :)

53. Vilken var den senaste boken du läste? håller på och läser 3096 dagar, hett tips!

54. Läser du dagstidningen? japp

55. Prenumererar du på någon veckotidning? ja frida

56. Dansar du i bilen? lite moves blir det väl

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? min träningsdagbok

59. När var du i kyrkan senast? oj, det kommer jag inte ihåg!

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? andreas eller eva

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en halv natt

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? oj, jag kommer inte ihåg :(

63. Vad lyssnar du på just nu? kollar på film

64. Har du varit med i tidningen? ja

65. Vad är det konstigaste du ätit? tycker typ det mesta är konsigt, är väldigt skeptisk mot mat!

66. Vem såg dig naken senast? ;)

67. Vad är det för färg på din tandborste? jag vet inte, jag tror den är blå eller rosa! 

68. Hur imponerar man på dig? man är sig själv och får mig att skratta

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? mamma, malin, jennie eller angelicca

70. Har du någon piercing? sii

71. Din största vinst? ingen aning

72. Civilstånd? singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook, ask, blogg.se, weheartit och tusentals bloggar

74. Är du fåfäng? det vet jag inte ens vad det betyder

75. Ångrar du någonting du gjort? många saker!

76. Hur gammal är din pappa? 51

77. Vilket är ditt drömjobb? fotograf eller polis

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? hahah jaa

79. Vad har du haft för husdjur? fiskar och hade lazy ibland

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag sover alltid med strumpor på, jag måste ha tven igång, annars kan jag inte sova, jag har alltid med mig en vattenflaska om jag ska nånstans

81. Svär du ofta? ungefär i varje mening..

82. Sverige när det är som bäst? en solig varm sommardag

83. Kan du åka slalom? nej verkligen inte

84. Vad har du ätit i dag? 2 mackor, en sallad och 2 kakor

85. Vad har du för utbildning? går medialinjen?

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? gillar mina läppar och mitt leende

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? ja allt förutom munnen då

88. Vilken är din bästa egenskap? det vet jag inte

89. Vilken är din sämsta egenskap? lätt irriterad, blir sur för småsaker, över tänker allt

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? 

91. Saknar du något? det gör jag verkligen!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? ja det tycker jag absolut

93. Vad gör dig ledsen? lögnare, folk som sviker

94. Vad gör dig glad? folk som är glada!

95. Har du varit gift eller förlovad? ja på facebook

96. Vad ska du göra i helgen? mycket ;) nej jag vet inte riktigt än

97. Vad är det knasigaste du gjort? HAHA finns så mycket

98. Vad har du för laster? 

99. Vem är din förebild? oj jag vet inte, mamma kanske!

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? sova tänkte jag försöka med!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0