jag tycker om & jag tycker inte om

+ jag tycker om att dansa, det gör jag nästan jämt
+ jag tycker om att äta chirre&dirre med johanna
+ jag tycker om att ha myskvällar
+ jag tycker om att kolla på serier & filmer hela dagarna
+ jag tycker om att äta mat
+ jag tycker om one directions nya album
+ jag tycker om min nya spotifylista
+ jag tycker om godis
+ jag tycker om att julpynta och jag älskar julen

- jag tycker inte om när det är kallt
- jag tycker inte om att skala mandariner
- jag tycker inte om när hörlurarna blir cp av att ligga i fickan
- jag tycker inte om att ha ont i magen
- jag tycker inte om när lakanet blir knöligt i sängen, för då kan jag inte sova
- jag tycker inte om att ha lockigt hår, tar 100 år att platta och torka det
- jag tycker inte om fisk, eller ja lax och sprödbakadfisk går!
- jag tycker inte om julskinka
- jag tycker inte om att kliva upp tidigt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0