kallt, halt, snö, is - vinter

stannade kvar hela dagen på skolan trots att jag hade ont i magen, duktig jag!
träffade johanna när jag slutade, vi gick runt massa och bokade även in riskettan, skönt det.
när jag kom stod jag och duschade tills varmvattnet började rinna ut, älskar den som uppfann duschen <3
men jag fryser fortfarande och det är inte kul, vill inte bli sjuk!

nu sitter jag och väntar på middag, är stört hungrig!
ska nog bara va hemma ikväll, skönt det med, har ju chips, godis, popcorn, en sodastream och swefilmer, mer än så behövs inte!

men nu ska jag se ett avsnitt av gossip girl medans jag väntar på maten. 
ma råkes :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0