mannen i mitt liv!

igår på skolan så kom mannen i mitt liv och kanske sveriges snyggaste kille Mikael Hollsten till wargen för att hålla en föreläsning om sitt liv och det var den bästa föreläsningen jag har lyssnat på!
han är en sån himla stor förebild och efteråt ville han ta bild med allihopa och jag skyndade mig att sätta mig bredvid honom haha. sen när jag skulle gå ut från aulan så såg jag även hans ursnygga fru Emelie där så tog en bild med henne också!


idag har jag varit och fikat på Frösötornet med mi familia, det var gott!
har även varit ute/inne och tagit bilder till en fotouppgift som jag tänkte visa för er.
nu sitter jag och kollar på harry potter och väntar på att momma och john kommer hit på middag.
men det var det, vi hörs!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0