tommar ummet

idag har jag vart på stan en sväng med mamma john anton och mormor, letade runt efter ett par prime boots liknade skor, hittade några olika men alla storlekar var slut och dom kommer inte få in fler verkade det som.. 
men jag gick in på rut mfl och prövade ett par riktigt prime boots och dom sitter bra men jag har för smala vader så det blir världens mellanrum mellan vaden och skon.
iallafall när jag står där inne så kommer annica & marcelo in från big brother och jag ville ta en bild med dom men jag vågade inte fråga så personalen fick göra det hahaah.. men dom ställde gärna upp på bild så det var ju bra!
och marcelo är ju en riktig gobit ;)

nu sitter jag och kollar på narnia (därav rubriken) och äter godis, perfekt lördag! ska även kolla massor av gossip girl efter narnia.

imorrn ska jag även göra en sak, men det tar vi mer om då!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0