xoxo

idag har det varit farsdag, jag firade dock min pappa litegrann igår så idag var det lilla morfar som hyllades!
vi var till hans boende med tårta och lite presenter och efter det så tog jag och mamma en promenad och bara pratade om allt och inget, min mamma är världens bästa och ingen annan förstår mig mer än henne!

nu ikväll har jag kollat på massa gossip girl, vill se klart det så jag kan börja med pretty little liars eller prison break.
johan falk har även börjat visats igen på tven, så jag varvar mellan den och gossip girl, skulle inte tacka nej till frank wagner & seth rydell iallafall!

imorrn är det ny vecka och jag börjar 11.45 och slutar runt 15. ska även dansa så det blir bra!
men nu ska jag kolla klart på gossip girl avsnittet och sen sova. ska kliva upp tidigt imorrn och kolla mer på gg haha!

godnatt på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0