1 vecka kvar

i onsdags hade jag en dålig dag på skolan, bröt ihop och hade tryck för bröstet och allt vad det var.
så jag hoppade dansen och åt middag hos momma istället.
igår mådde jag lite bättre så det var ju bra.
avverkade även en historiaredovisning igår, muntlig inför klassen, men den gick faktiskt bra!

idag har jag haft en kort engelska lektion och lite mentors tid, hade även ival i ungefär 1 timme. vi skulle redovisa våra reklamfilmer och sen fick vi sluta runt 11.30, hur skönt!!!
sen jag kom hem har jag ätit ceasarsallad, plattat håret, läst bloggar, sminkat om mig & bytt kläder 10 gånger.

ikväll ska jag på basket med mamma anton & malin, har längtat hela veckan haha..
sen efter det ska jag troligtvis träffa elin & johanna.

men nu ska jag spela candycrush och sen gå till mamma tänkte jag.
men vi hörs!

 
ionsdags fick jag hem mina skolfoton och jag vart riktigt nöjd i år!


Kommentarer
Anonym

Gud vad du är fin Frida, din blogg är så himla bra :)

2013-10-20 @ 12:03:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0