dagen hittills

hej på er!
nu har jag precis haft en lektion om samhälle medier & kommunikation.
om ungefär 20 minuter ska jag ha en estetisk kommunikation lektion och efter det är det lunch, hungrig som en varg!
slutar runt halv 5 idag, döden.... hatar tisdagar!
ikväll ska jag till lövsta och kolla på antons fotbollsavslutning, eller jag åker dit för dom bjuder på fika, hahah fettofrida!
vet inte när vi hörs igen, antingen blir det imorrn eller så blir det när jag har tid helt enkelt!
men nu ska jag kolla facebook och spela candycrush innan min lektion börjar, så vi hörs helt enkelt!


Kommentarer
Narre

fin blogg, kolla gärna i min blogg

2013-10-17 @ 18:13:08
URL: http://nrgesodrani.blogg.se
anonym_beundrare

varför så fin? hehuehuehueheueheuheuhu

2013-10-17 @ 21:19:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0