estetisk kommunikation

hej på er!
igår var det måndag och ny vecka, började lite innan 12 och slutade runt 15.
gick då ner på wendlas och åt & hade några timmars bra dans, vi har riktigt bra danser!!
vid 20 när jag slutade och skulle hem och duscha så kom jag på att vi inte hade något varmvatten eller värme så då åkte jag till mormor och duschade och fick med mig bullar.
nu sitter jag och har lektion, det är lunch om ungefär 20 minuter och jag är hungrig!
slutar vid 16.30 idag om vi har foto lektion, men läraren är sjuk så jag hoppas den blir inställd, för då slutar jag vid 13!!
men nu ska jag ha lektion ett tag till, så vi hörs sen!
använder mig av skolans dator så ni får ingen bild tyvärr..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0