kanske dags nu!

har inte haft nånting och göra på lovet och ändå har jag inte tid till att blogga..
men i söndags hade jag besök av mina favorit klassisar malin angelicca & ida, vi fikade och bara pratade på. jag hade bakat kladdkaka, malin köpte pepsi & cola, angelicca hade köpt gifflar och ida hade bakat scones, en himla mysig kväll men ack så illa jag mådde på kvällen..
i måndags var mammas kompis med hennes barn här på middag, vi åt min nya favoritmat och underbart god efterrätt, kycklinglasagne och äppelpaj med vaniljsås!
i tisdags var jag och gjorde en intervju till en skoluppgift, intervjuade olof sjödin som är fotograf och reporter & det gick jättebra! klart jag var lite nervös innan men det hade faktiskt inte kunnat gå bättre!
igår så hade jag jennie & amelia den traditionella middagen på eastern palace, det var gott men inte lika gott tråkigt nog..
sen efter middagen följde jag med jennie en sväng, sen gick vi till mig med hennes hund maja för att anton skulle få träffa henne och det gick bra!
idag har jag vart på stan en sväng med elin och johanna, köpte ett par byxor och kollade runt bara.
nu ska jag snart åka och kolla på min brors innebandy träning.
sen imorrn är det ju fredag och då ska jag till tandläkaren en sväng, ska fixa till ett fäste som sitter löst och få mer vax till mina skavsår.
sen får vi se vad jag ska göra under dagen och kvällen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0