sen sist

jag börjar tappa suget för att blogga känner jag, har ingenting att skriva om och när jag väl skriver så är det bara tråkigt..
menmen, sen sist vi hördes har jag gått i skolan, dansat och hängt med mi amigos.
i fredags var jag ut med elin hanna och johanna, vi var hos johanna hela kvällen och det var riktigt skönt och en kul kväll!
gick till stan med elin runt 1 tiden för att äta, men när vi kom till stan var ingen av oss hungriga så då tog jag en taxi hem.
i lördags mådde jag sjukligt illa hela dagen, men johanna kom med chips och dipp och det vart verkligen inte bättre av det. skulle äta middag på tages med johanna anton momma och john, alla åt utom jag för jag mådde illa, så jag tog med mig maten jag beställde hem och åt den lite senare på kvällen.
i söndags färgade jag även håret, eller ja johanna hjälpte mig, inte sån jätteskillnad men jag vart nöjd!
idag har jag varit hos tandläkaren och spänt, har ont och det brukar jag inte ha..
har även haft fame träning ikväll och herre vad bra danserna kommer bli!!
nu ligger jag och kollar på one tree hill och spelar jelly splash, nya candycrush, sjukt kul!
börjar 11.25 imorrn så jag får sova ut!!
men nu ska jag spela vidare, vi hörs när vi hörs helt enkelt!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0