29 september

ifredags hann jag se idol i en kvart ungefär och sen somnde jag i 2½ timme, så jävla skönt!
skulle träffat en vän i fredags också, men sov bort hela kvällen så det vart inget med det..
i lördags var jag uppe och kollade på poliser, brandmän och ambulans människor på trygghetenshus, man svarade på en tips runda och jag hoppas jag vinner haha..
sen så var det hunduppvisning och då vart mammas kompis som är polis/fjällräddningschef/hundförare offer för hur hundar ingriper. och jag vart rädd för schäferhunden var riktigt stor!
sen på kvällen åt momma och john middag här och vi åt min favvorätt raclette.
idag har vi varit hos momma och firat världens bästa morbror, ätit tårta och gomiddag!
nu har jag precis duschat och ska kolla på moraeus med flera och fika.
imorrn är det även sista september, det här året har gått så himla fort!!
men nu ska jag kolla på kalle, så vi hörs mer imorgon!


peter & den fina hunden fonso!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0