Dag 10 - 10 saker du inte visste om mig.

1. jag har haft tandställning i snart 2 år och jag kan knappt vänta tills jag ska ta bort den.
2. jag har dansat i snart 9 år och jag älskar det!
3. jag har världens fot och spy fobi.
4. jag är jätterädd för djur, speciellt katter och spindlar!
5. jag är hellre ute och festar med kompisar än och ha filmkväll med familjen på en fredagkväll.
6. jag får ofta panik & ångestattacker
7. min morbror är en av dom bästa jag har i mitt liv
8. jag älskar att kolla på serier
9. jag har väldigt bra vänner i min omgivning
10. jag är ganska dålig på att komma på sanningar och saker om mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0