....

alltså jag har ingen som helst aning om vad jag ska blogga om, det blir bara tråkiga inlägg,
så vi kör en lista, igen..

Du heter: Frida Vågberg

 

Låt som när du är ledsen sörjer till?

build a girl haha

 

 Vad tror folk om dig?

det är lite olika det faktiskt..

 

Vad får du oftast komplimanger för?

mitt hår när det är naturligt lockigt, mina läppar och min rumpa

 

Hur imponerar man på dig?

folk som är ärliga och får mig att skratta!

 

Brukar du skratta för dig själv?

hahah jaa det brukar jag!

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

"ok"

 

Har du haft sex idag?

nej

 

Hur svarar du i mobilen?

"hallå" om jag vet vem det är som ringer, annars om det t ex är okänt så svarar jag "hej det är frida"

 

Vem ringde du senast?

mamma

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?

en sak som gjorde mig besviken..

 

Antal timmar sömn inatt?

9 timmar!

 

Sov du ensam?

jag har min hund som jag har döpt till loke!

 

Hur känner du dig nu?

förkyld, ont i magen och lite nere..

 

Vanligaste färg på dina kläder?

svart och vitt

 

Vad tycker du om fötter?

Fula! Precis som alla andra fötter..?

 

Vad saknar du?

nån att sova med förutom loke och lazy

 

Hade du en bra kväll igår?

dansade igår så ja den var bra!

 

Favorit dryck på morgonen?

juice eller te

 

När brukar du oftast gå och lägga dig?

helst innan 23

 

Är du blyg?

kan faktiskt vara blyg en snutt där i början när man träffar någon/några för första gången, men det släpper snabbt! 

 

Sysslar du med någon idrott?

dans om det är en idrott?

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

ja ibland gör jag det

 

Har du spytt offentligt?

nej det har jag inte gjort faktiskt!

 

Är du nöjd med ditt liv?

hade kunnat varit bättre men det funkar väl!

 

Vad gör du i morgon?

är på skolan, på kvällen vet jag inte

 

Vad är det värsta du vet?

folk som ljuger och sviker!

 

Har du bra vänner och äkta vänskap?

det har jag absolut!

 

Vad är det finaste du fått?
kärleken och stödet jag får från min fantastiska mamma!

 

En speciell dag du minns?

har många speciella dagar jag minns

 

Du samlar på?

oj jag vet inte riktigt haha

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen?

mamma och jennie vet det mesta om mig!

 

När grät du senast?

för någon dag sen bara

 

Vill du gifta dig?

jag vet inte faktiskt.

 

Vill du ha barn?

ja det vill jag!

 

Vad dricker du helst när du är törstig?

vatten, helst kolsyrat med smak!

 

Bor dina föräldrar tillsammans?

nej inte längre..

 

Har du någon gång gråtit dej till sömns?

det har nog alla gjort någon gång!

 

Biter du på naglarna:

nej aldrig!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0